I soffan...

..sitter jag nu och har på Let´s dance i bakgrunden. Funderar över hur jag ska lägga upp min träning, vad jag ska köra för olika slag av träning, villka pass på F&S som passar mig och som ej är fullproppade (vet att detta är ett problem). Ki box har jag fått rekommenderat, denan tänkte jag köra lite spinning, testa skivstång. Kommer försöka simma också framöver samt jogga lite. Sedan har vi styrketräningslokaler på båda mina jobb som vi får använda gratis. Ena stället har mer och bättre apparater men det är bra att det finns på båda så kan jag köra på morgonen innan jobbet.
Kommer även bli en del promenader framöver.

Imorgon blir det gymmet som gäller, ska bli skönt. Ska försöka vara där senast kl.9.
Sedan blir det att jobba lite och fixa lite här hemma, bl.a. ta bort julgardinerna och ljusstakarna.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0