Jaha...4e advent

Idag är det 4e advent då...men jag känner ingen julglädje alls. Känns som att jag bara skulle kunna jobba på som vanligt hela veckan. Kommer sakna exet något grymt under jul men får försöka hitta på saker att sysselsätta mig med. I helgen har jag varit ute mycket och gått trots att det igår var -14 grader ute så var jag på en timmas promenad och idag har jag varit ute 1½ timma. Underbart skönt att bara få promenera, skulle kunna promenera hur länge som helst. Då bara är man, inga krav och måsten och hjärnan rensas bra.

Igår kväll var några tjejer här på middag då, blev sallad och vitlöksbröd, varm smörgåstårta och vit chokladmousse med frysta bär. Tror att alla var nöjda och belåtna...lite för kanske ;) Vi satt och kollade på Robinson, tjötade skit och kollade runt på nätet :) BLev väl sängen runt klocken halv 1 sedan.

Nu blir det pluggande hela dagen för imorgon ska uppsatsen lämnas in. *nervöst*

Hoppas att ni haft en bra helg!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0