Söndag eftermiddag

Hej!

Idag sov jag ett bra tag, fram till kl.10.30, men somnade å andra sidan först kl.2, vaknade 6.30 sedan av att telefonen ringde 7.50 och låg sedan och slumrade till och från. Såg på telefonen senare att det var chefen på ena jobbet som ringt. Var väl någon som var sjuk eller något särskilt som hänt så de behövde mer personal men de verkade hitta någon annan då de ej ringde igen. Efter frukosten mötte jag upp en vän då jag och River var på "morgonpromenaden". Vi lämnade sedan River hemma och begav oss ner till Waynes för lunch. Blev en kyckling/bacon paj, vatten och en latte för mig. Strosade sedan genom stan och hem. Lagar nu rotfrukter i ugnen och till det kommer det serveras fraiche med salladskrydda och en skvätt chilisås. Blir dock matlådor till veckan då jag är rätt mätt efter pajen. Ska ta det lite lugnt nu och ikväll åker jag eventuellt till gymet och tränar någon timma.

Igår träffade jag en vän och strosade runt på stan sedan lunchade vi på O´learys med hennes kille. Blev  bjuden som försenad födelsedagspresent. Var ju gulligt! Shoppade en weekendväska på stan, känner att jag behöver en sådan lagom stor väska då man åker och shoppar i Sthlm el GBG. Kabinväskan jag har är så stor och man packar alltid för mkt.
senare på eftermiddagen sedan hade jag en fikadejt som varade fram till kvällen. Pratade en massa och tog en promenad upp till Stadsparken med River. Var mycket trevligt och han ville gärna ses igen då han tyckte det var lättsamt och mysigt och att vi hade mycket gemensamt. Så än duger man på marknaden *hahaha* Men vet ej om jag är redo för mer än vänskap ännu. På kvällen blev det att se lite program på TV3 Play, såg "Diagnos okänd" och senare läste jag lite i "Luftslottet som sprängdes". Har ej mycket kvar av den nu och ska strax lägga mig och läsa lite till i den.

Lite bilder:

                       
Blomma jag fick i fredags som försenad födelsedagspresent*tack*


Kort från exet


Nya kuddar till soffan som jag fick av föräldrarna för ett tag sedan *tack*


Weekendväskan jag shoppade igår

Vad har ni hittat på i helgen?

Kram

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Ojoj va trevligt, så du har nån på "g" nu ;)

Lycka till!! eller säger man så,hmm :)

Ta hand om dig.kram

2009-04-19 @ 22:18:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0