Borde vara trött...

...men det är jag ej, kommer väl ikväll. Var uppe till kl.01.00 inatt, fortsatte fixa och dona här hemma och har lyckats få det riktigt fint i garderoberna. Jättekul då det blir fint! Har varit uppe sedan kl.06.00 och även nu plockat lite här å var. Ska gå på badrummet i e.m. om jag hinner. Först ska jag till a6 en sväng och hämta medicin m.m. Ikväll ska jag ut till mina föräldrar där jag sover över.

Har lyssnat på Rix Morgonzoo nu, det var länge sedan. Lyssnade jämt på dem innan då jag promenerade 5 km på morgonen till jobbet. Var trevlig underhållning på morgonpromenaden. Gillar ni Rix Morgonzoo eller blir det Adam & Gry? Eller kanske inget alls?!

Hoppas att ni får en bra dag!

Kram

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Hello!

Här lyssnar vi alltid på Adam & Gry :)

Ja imorgon måste vi upp med tuppen,det ska bli så kul att komma iväg en sväng.

Vi ses i morgon.Ha en fin dag :)

PS!Du kan få ta våran garderob med,hihi :)

2008-09-08 @ 10:37:43
Postat av: Fredde

Förr förr lyssnade jag alltid på RIX Morgonzoo. Men tröttnade på Roger & Tittis tjat (Gert är kul). Förr lyssnade jag alltid på Adam & Gry. Dom är roliga och Anders är höjdpunkten.



Nuförtiden sover jag den tiden på dygnet.......

2008-09-08 @ 14:27:14
URL: http://algottheeagle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0