Arg!!

Hej!

Jag är arg och sur. Nu har jag varit och jobbat ons och tors denna vecka. Och direkt i måndags fick jag ont i nacken och huvudet, var tvungen att lägga mig tidigt och ta värktabletter :o( Hade fortsatt ont under torsdagen och fick lägga mig direkt då jag kom hem för att bli lite piggare till kvällen då jag och några tjejer skulle gå på "Club 90 0000" b,orde idag egentligen heta "Club 112". Jag kände att jag egentligen inte orkade med det men jag bet ihop och ca kl.19.30 dök tjejerna upp här för lite förfest. Denna varade fram till ca kl.23 då vi begav oss ut. Det var ingen höjdare ute vad vi tyckte men det var kul att se hur det nya stället där de höll "festen" var. Jag var hemma igen runt kl.01.15.

Skulle ha spelat golf idag men kände att jag behövde sova ut och få vila min kropp lite. Hade dock sett fram emot att spela så det känns lite surt. Men jag känner att jag ibland måste lyssna på min kropp och inte tänka på att andra människor blir besvikna. För gör jag det får jag lida extra länge sedan av värk etc och det har jag ju ingen lust med.

Det har börjat "tjuta" i vårt element i sovrummet igen. Ett sådant där högfrekvent tjut som är såååå irriterande, särskilt då man ska sova. Låter som man har tinitus. Nyss var det en rörmokare här och kollade på det och han ska komma tillbaka senare idag och byta ut en grej i elementet. Nu håller vi tummarna för att detta kommer att fungera så att vi blir av med tjutandet för gott.

Nähe,ska lägga mig och läsa lite nu tror jag.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0