Söndag...en solig sådan

Fast jag är inte ute och njuter utav det vackra höstvädret. Jag klev upp runt kl.9 och åt frukost  samt kollade lite på TV. Kände mig ganska hängig med halsont och täppt i näsan så tog en Alvedon innan jag tog tag i städningen. Så nu har jag röjt undan alla sommarkläder som ska ner i förrådet, dammsugit, svabbat golv och dammat så att det är fint här hemma imorgon då jag ska ha klädparty. Kommer att bli runt 10 tjejer här hemma, blir trevligt. Allt städande frestade på kroppen så nu har jag tagit en Alvedon till då tempen visade 38.

Innan partyt imorgon så ska jag jobba 7.30-16.15 sedan kommer tjejen som håller i det hela (älsklingens kusin) vid kl.17.30 och resterande tjejer dyker upp vid kl.18.30. Älsklingen och vovvarna får hålla sig borta under tiden, blir lugnast så. Nu ska jag ta det lite lugnt igen, det är jag värd.

Har ännu ej orkat lägga in några bilder ffrån vår resa. Kanske blir senare.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0