Jäklans förkylning

Hej!

Blev inget jobb idag för hade feber och ont i halsen då jag vaknade. men börjar i alla fall känna mig bättre. Skönt det för ikväll ska jag har klädparty här hemma för Capri Collection Ska bli skoj att se om det är några kläder som intresserar tjejerna som kommer. De som kommer är i åldrarna 28-62 och det ska nog finnas kläder som passar alla. Kommer att bjuda på lite fika bestående av bröd med tillbehör, småkakor och kaffe/te så att de får något i magen och orkar med kvällen. Tjejen som håller i det hela skulle dyka upp senast kl.18. Då blir det att hjälpa henne med att bära upp alla saker i lägenheten innan övriga dyker upp kl.18.30.

Bilder från semestern i Side (Hemera Hotel)



En gó drink första kvällen

    

Solnedgång under vår strandpromenad in till Side centrum



Vildhundar på stranden

    

Amfiteatern i Side



Båtar i Manavgat. Man kunde ta sig en tur på floden. Vi åkte dock hem ganska snabbt efter att vi kommit in till Manavgat, det var mest bara varmt oh jobbigt. Blev poolen istället ;o)

                   

Poolen by day and by night

         

Restaurangen. Bild 1 efterättsbordet, Bild 2 Fruktbordet och Bild 3 Välkomstutsmyckning under den turkiska aftonen.


                   

Strandbilder, läääängtar tillbaka.

Nu ska jag ta det lite lugnt innan tjejerna (eller tjejorna som man tydligen ska skriva nu för tiden ;o)...tror jag börjar bli gammal)  dyker upp.

Kram

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Men vart är ni på bilderna?

2008-10-13 @ 15:38:25
Postat av: Ninna svarar

Ja vart är vi....vi e ej så snygga så vi gör oss ej på bild ;o)

2008-10-13 @ 16:22:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0