Inget Wayne´s Coffee

Hej igen!

Blev inget Wayne´s Coffee idag, de hade ej så mkt att välja på och det jag precis skulle välja (Smoothie) tog slut då jag var halvvägs framme i kön så det blev Wienerkonditoriet istället där jag tog en kopp te och en sirapskaka *mumsigt värre*. Har festat till det riktigt idag.
Annars har ju min mat mest bestått utav detta den senaste tiden:


image87

Men det här är gott det med, jag tycker det är kanonmat för jag mår så bra utav det. Aldrig mått bättre.

Blev ju en runda på stan också innan fikat och där shoppade jag en tunika på Lindex som kostat 399:- men var sänkt till 199:-, döm själva vad ni tycker om den. Kanske mer ett plagg till hösten men går säkert ha en sommarkväll också...eller om sommaren blir lika illa som den -07.

image88

Hakade även på vännerna en tur till IKEA och där blev det också lite shoppat, bland annat dessa burkar som är perfekta att ha till kakorna på sommarens pick-nick eller då man hälsar på vänner och vill ha med sig något hembakat att bjuda på.

image89

Hoppas alla där ute har en bra kväll. Själv ska jag bara ta det lugnt nu. Blir sängen ganska så tidigt så att jag orkar upp till gymmet imorgon.

Kram där ute och sov så sött när ni kryper ner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0