Gud vad skönt...

...att denna jul och nyår är över. Har mått så otroligt dåligt men försökt att bita ihop som bara den just för att folk inte ska behöva må dåligt pga mig. Bättre att inget visa då för får bara skit tillbaka typ att "du måste ju komma över honom" etc. Men man kan inte säga så till någon. Vi tar saker på olika sätt och kanske har en del människor inte älskat någon tillräckligt mycket alla gånger då det tagit slut med någon. Elelr så kanske de inte behövt vara med om en del saker och har haft det jäkligt lätt för sig på livets stig. Vissa har ju det. Jag har inte varit såhär ledsen vid uppbrott med killar alla gånger. Men denna kille älskade jag verkligen och då blir man ledsen, när den man vill dela sitt liv med försvinner från en. Det känns liksom som att han har  dött....den känslan har jag. Att aldrig mer få se en person. Det känns även jobbigt att ha förlorat en hund i och med detta också..hunden han tog med sig.

Det gör ont att folk sviker en då man mår såhär dåligt. Jag försöker ändå få med folk på bio, träning, resor etc men näää...det orkar de inte, vill inte, har ingen lust med, ska vara med sina familjer etc etc. Känner att jag gjort vad jag kunnat för att få må bra. Det värsta är ju när man sitter alldeles ensam. Men ingen erbjuder ju sig att komma hit heller. Jag blir så ledsen. Sedan jag kom hem från föräldrarna i måndags har jag gråtit varje dag. Började gråta så fort pappa lämnat av mig och mina saker.  Detta tar så på mina krafter känner jag och mitt minne och min koncentration har blivit helt konstigt, känner inte alls igen mig själv längre.

Hoppas att ni alla där ute firade in det nya året på ett bra sätt igår. Jag hoppas på ett bra 2010 för det kan knappast bli mycket värre än 2009.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0