VIlken dag är det idag?!?

Jag är lite dagvild just nu eftersom jag var "ledig" i fredags och sedan jobbade på sjukhuset igår fram till ca kl.18.45. Var en helt ok dag fram till kl.14 då det kom lite trauman etc så då blev det en hel del att göra fram till jag skulle gå. Men vi lämnade ej över så mycket till natten i alla fall så hoppas att de fick det ganska lugnt.

Promenerade till jobbet igår, var mycket skönt. Hem fick jag skjuts av föräldrarna då de samtidigt körde in mini lille vovve till mig :) Kvällen blev lugn, kikade på "Här är ditt liv" med Oldsberg som hade Persbrandt som gäst. Det var faktiskt riktigt bra tycker jag.

Idag tog jag lite sovmorgon fram till ca 7.30. Började dagen med att ta en promenad på ca 1h. Gick bl.a. längs med Vättern och oj vad det blåste, vågorna letade sig t.o.m. upp på gångvägen :) Trodde inte det skulle bli en långpromenad för då jag vaknade runt kl.6 idag så åskade, spöregnade och blåste det för fullt, inte alls trevligt.
Har sedan suttit och jobbat och pluggat lite samt ätit lite mat. Ska plugga en stund till innan det blir dax för nästa paus då jag nog tittar på något avsnitt av alla TV-program jag missat nu för att jag ej har tid att se dem på ordinarie sändningstid.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0