Fredag....

.....och jag är ledig för jag har tagit på mig att jobba på sjukhuset imorgon. Började dagen med att kliva upp strax före kl.8. Åt min obligatoriska ;) havregrynsgröt med russin, kanel och mjölk sedan blev det att sätta igång att plugga. Efter några timmars plugg bar det av till Ica MAXI med en vän för att shoppa lite. De hade billig kycklingfilé för medlemmar, 29,95:- för 900g, max 2 per hushåll, så det slog jag till på. Blev även lite mjölk, yoghurt, frukt (ananas, banan, hallon och vindruvor) och så unnade jag mig ett chokladwienerbröd som jag ska ta ikväll då jag promenerat.

Blir lite plugg igen nu efter att ha ätit orientaliskacurrysoppa med nudlar. Blir plugg kombinerat med tvättstugan sedan kl.18 pausar jag med promenad och så kanske jag lägger pluggandet åt sidan för dagen och ser någon film.

Igår unnade jag mig att gå på bio, såg nya Beckfilmen och den var väl ok...varken mer eller mindre.

Har grymt ont i nacken å upp i huvudet så ska bli jätteskönt med en promenad sedan ikväll. Det behöver jag. Försöker hålla igång en del nu, behövs då jag jobbar å pluggar så mkt. Har lyckast tappa ca 3 kg med så jag är nöjd...men det är lite kvar tills jag når mitt mål...ca 8-10kg.

Trevlig Helg!!!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0