Plugg plugg

Hej!

Idag tog jag mig lite sovmorgon och gick väl upp ca kl.8.30. Blev då att hoppa i regnkläderna och ta en promenad med hunden innan det vankades frukost. Blev havregrynsgröt och en macka och läsning av morgontidningen. Sedan var det dax att ta tag i allvaret och sätta sig och plugga så det har jag gjort fram tills nu med en liten paus för lunch. Visste ej vad jag skulle äta så plockade upp en matlåda och micrade den. De blev något så dellikat som blodpudding med bacon och lingon.

Blir en promenad ikväll med, vet dock ej om jag får med mig någon vän idag. Hon jag brukar gå med äger inga regnkläder så hon sa att hon avvaktar och ser hur vädret är. Hoppas att hon hänger med för sällskap är alltid trevligt.

Ikväll blir det att se på Plastikkirurgerna elelr vad det nu heter på TV4+ och så ser jag nog på Andra Avenyn med innan det blir dax för sängen.

Hoppas att ni har haft en bra dag!

Ska ta något och äta nu och se på sista avsnittet av "Ensam mamma söker". Missade det i söndags då jag var hos föräldrarna som inte har TV3.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0