Måndagen avklarad

Hej hej!

Ja då har man klarat av den seeega måndagen, skönt. Har suttit och jobbat med D-uppsatsen hela dagen. Har gått ganska ok men kört fast lite på ett ställe men det ska nog lösa sig. Ska läsa på lite om det hela imorgon så kommer jag säkert på något fyndigt att skriva.

Ska strax ut och gå en runda med hunden och en vän sedan kanske jag ser på fotbollsgalan. Ska bli skönt med lite frisk luft efter att ha suttit inne större delen av dagen.

Händer det något skoj i veckan?
Jag ska på stan med mamma på onsdag eftermiddag sedan sover hon över här så det blir trevligt med lite sällskap. Inte så ofta jag har det här hemma tyvärr. Tråkigt att vara ensam :( Önskar så att jag kunde träffa en vettig grabb som det känns bra med, eller helst av allt då, att jag och xet kunde få vara tillsammans igen. Men det kan jag ju se mig om i stjärnorna efter...tyvärr. Är ledsen över detta varje dag och har en klump i magen...jobbigt.

Blir även bio i veckan, skön avkoppling...at bara sitta där i biostolen och och bli uppslukad av filmen. Skönt att stressa av lite. Hemma finns det alltid något att göra.

Till helgen sedan ska jag till GBG med en vän och bara ha det trevligt och sedan på måndagen är det seminariedax i GBG igen. Hoppas att det går bra, men det gör det säkert.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0