Jobb jobb jobb...

...känns det som just nu. Rättar tentor till förbannelse och sedan måste jag ta tag i rättande av andra uppgifter också. Men det ska väl gå vägen det med. Man ser fram emot sommarsemestern nu.

Har just nu paus i jobbandet och ser lite på TV, Har sett "Sjukhuset" på TV3 och sedan familjen "Annorlunda" och "Spårlöst försvunnen" på TV4. Blir nog att lägga mig snart för är rätt trött trots att jag sov 10 h inatt. Detta lyckades jag med trots att jag sovit 3-4h på dagen igår också....då är sömnen tydligen välbehövlig för kroppen.

Har även hunnit med 1h promenad med River idag och kört lite tandborstning på honom också.

Imorgon blir det jobb, träning och promenad och kanske kanske att jag hinner med lite TV tittande också*s*

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0