Exuviance

Hej!

Igår blev jag utbjuden av några vänner från jobbet. Det blev några timmar på skönhetssalongen A F SKÖNHET och det var mycket trevligt. Jag fick 1 h massage som var riktigt bra, gick på djupet och det kändes ordentligt. Så som massage ska vara ibland, göttont ;o) Trevliga tjejer var det som jobbade där också och det är alltid ett plus. Dit tänker jag gå fler gånger. Detta var min 30 års present från tjejerna på jobbet inklusive lite mat på Twin City också. Tack så mkt tjejer, det var riktigt uppskattat!! På salongen passade jag även på att vaxa ögonbrynen samt köpe ett startkit med Exuviances hurdvårdsprodukter för torr och känslig hy. Någon som testat dessa och vad tycker ni i så fall. Jag hoppas framför allt att jag ej ska reagera på dem då jag har lätt för att bli allergisk. Klarade inte alls av Mary Keys produkter, ögonen svullnade igen så att jag ej kunde se, hua. Hoppas även på att jag ska märka resultat av Exuviance om jag nu klarar av att använda dem. testade handkrämen på salongen igår och den var riktigt härlig.



Idag tvättar jag, rättar tentor och sedan ska jag se HV-Frölunda i eftermiddag. Spännande värre, vinner HV idag går de till final mot Färjestad. Lär bli en tuff final då FBK är riktigt bra. Blir kanske att jag ser Robinsom ikväll med och stryker en massa tvätt.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0