Å ännu mera...

...jobb jobb jobb. Har suttit och rättat andra studentuppgifter än tentor idag. det tar sin lilla tid och jag blir helt slut. Har varit en vimsig dag idag också, allt jag gjort har blivit fel...bl.a. ut å in vända trosor idag *haha*
Efter jobbet var jag en sväng på a6 och köpte just trosor för jag behövde lite nya nu. Tog och åt lite tillsammans med Anne ockås på Vasa Påtår, blev även en kladdkaka till efterrätt *fyfy*

Ska ta och lägga mig om en stund, är grymt trött. ska bara vänta tills fisken till matlådorna har svalnat lite. Under tiden ska jag testa lyckan på Bingo Live hos Svenska Spel.

Bara 2 jobbdagar kvar sedan bär det av till Sthlm, ska bli skoj.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0