Tjohej

Hej!

Nu har det fina vädret äntligen kommit, häääärligt. Hoppas att det får stanna ett tag också!!
Igår var jag på golfbanan hela dagen tillsammans med pappa, vi tog en semesterdag och körde två rundor på banan. Samma sak gjorde vi förra vecka, jätteskönt och bra motion. Dock spelar jag ej så bra men det kan jag ju heller inte räkna med ;o) Ska försöka spela lite mer i år än vad jag gjort innan för det är faktiskt skoj.

På lördag ska jag ta en tur till GBG med en vän. Var även där för 2 veckor sedan med en annan vän och då sov vi över. Denna gång blir det bara en dagstur men det går fint det med. Skönt att komma iväg lite, behöver det för att pigga upp mig själv lite. Tänker ju fortfarande mycket på xet vilket inte är så roligt :o(

Mitt mobiltelefon strular, kan ej ringa eller ta emot samtal mer än om jag sätter på högtalaren...annars är det helt tyst. Märkligt! Vet att den var så en annan gång för kanske 2 år sedan. Den kan även bara stänga av sig helt elelr så kan den bara avbryta ett samtal så att jag får ringa upp igen å igen å igen å....Är nog dax att köpa en ny...men det är ju en hel djungel det där. Har tittat lite på Nokia N86 8MP som tydligen kom förra veckan. Någon som vet något om denna telefon eller som har annat förslag på någon trevlig mobil. De krav jag har är bl.a. MP3, bra kamera, radio, vibrator, SMS, bluetooth, USB-filöverförings möjligheter.

Vad blir det ikväll? Själv vet jag ej riktigt vad jag ska hitta på. Städa lite kanske?! Inte mycket bra på TV vad jag kunde se...och det brukar det ju ej vara på sommaren heller. Såg dock på "Allsång på Skansen" i tisdags, tycker det är ett trevligt program om man inte har annat för sig. De lyckas ju få dit en del bra artister.




Bild lånad här

Ha en fin kväll!!!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0