Här igen

Hej!

Har ej orkat skriva på ett tag, mår fortfarande ej kanon tyvärr. Känner mig även grymt trött vilket är jättejobbigt. Spelar ingen roll om jag sover 2, 5, 8 eller 13 timmar så är jag lika trött i alla fall...inte särskilt skoj. Vet ej varför det är så.

Har ju fått mina nya möbler nu med, dock inget kort på dem nu som ni kan få se. Kanske lägger in det senare.

Ikväll blir det ut och springa en runda med en jobbarkompis, ska bli skönt.

Vi har haft några fina dagar nu men igår och idag har det regnat, men det behövs ju det också.

I lördags var jag med en vän på Anna-Gretas sedan blev det en runda till Harrys/Sliver men där var det inget skoj. Det bästa vara tapasen på A-Gs*mums* Trevlig personal har de oxå! På söndagen sedan var jag hemma och firade Mor en sväng, blev mat och fika och så fick hon en blomma och 4 Triss...vann dock endast 25kr :o)

Saknar fortfarande xet väldigt mycket och det är jobbigt. Har börjat dejta en annan kille som är jätte trevlig men det är svårt att veta exakt vad man känner just nu. Vi får se vad som händer. Är så jobbigt att lära känna någon ny, kunna lita på den o.s.v. Jag vill ju gärna ha hus, man och barn men det hela tar ju tid och jag vill absolut inte kasta mig in i något och sedan sitta där och känna att allt blev totalt fel.

Lite bilder på mattes älskling:



Myser i soffan



Tiiiidig morgon då matte vaknar och lyckas fota en mycket avslappnad gos *s*


20 maj 2009...gosen 4 år!!!


Får jag öppna snart matte?


Mmmmmmm...ser smaskigt ut


Smaklökarna går på högvarv (fick bara ½a å inte chokladhjärtat i och med hundar ej ska äta vår choklad)


Åååååhhh....gott i gott


Äter med andakt...såååå försiktigt så.


Inte mkt kvar :o(


SLUT!!!

  
Tack matte, det här var mumsigt!

Kram

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Välkommen tebax till blogg världen ;)

Sååå söt vovve du har.

Ta hand om dig.kram

2009-06-03 @ 23:28:16
Postat av: simone

Vilken gooding :D

2009-10-30 @ 11:47:38
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0