Lördag morgon

Morning!

Sitter här vid köksbordet och har just ätit frukost bestående av havregrynsgröt med kanel och russin samt mjölk, Philadelphia Gräslök på en mjuk macka och en knäckemacka och till detta även vatten. Ska strax ut med River sedan blir det tvättstugan samt städning som gäller.

Gårdagskvällen blev lugn med det som jag skrev att det skulle bli igår, d.v.s. tacos och "Let´s dance". Vet inte om jag tyckte "Bella" skulle åkt ut. Kanske hellre "Carl-Jan" el "Aro" men men....de männen är ju kanske mer "roande" än "Bella" att titta på eftersom de är lite stela etc. :o) Mer underhållning helt enkelt medans "Bella" väl var mer medelmåttig och gjorde sitt bästa och det var ju bra men kanske ej underhållande. Antingen skulle hon dansat riktigt illa eller kanonbra förmodar jag för att ha fått stanna kvar.

Kvällen idag blir med några vänner, ska se film och äta gott. Alltid trevligt!
Imorgon ska jag väl fixa lite här hemma också, försöka ta n riktig långpromenad samt träffa en vän och tjöta lite på något av staden kafféer.

Vad har ni för helgplaner?

Kram

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Här ska vi fire en 30 åring :)

2009-01-24 @ 12:14:47
Postat av: Ninna svarar

Mimmi: Aha, e d dax för han att bli "gubbe" nu ;o) Snart blir ju en annan tant med....l Jaja, bara att hänga med i livet helt enkelt, inte mkt val :o)

2009-01-25 @ 10:27:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0