Jobbat å städat undan julen

Hej!

Har nu jobbat en stund samt städat undan julen. Skönt! Nu är det massa småplock bara att ta itu med så att det blir "vår" fint här hemma. Blir skönt då allt är i sin ordning. Men nöjd blir jag aldrig i denna lilla lgh..elelr lilla å lilla men den är för liten för oss.

Ska strax ta och vila lite, läsa en bok å så. Sedan blir det duschen och att möta upp vännen för matinköp och hyrande av film. Har ännu ej beslutat oss för vilken film det blir. Vi vill se "Mirrors" men den kommer ut först 28/1 så vi får vänta lite. Kanske blir det "Barnhemmet" men vet ej om dne är någon höjdare?!

Fick ett kort besök av mamma innan ockås som lämnade River här. De har haft hand om honom onsdak kväll tills idag. Snällt av dem att ställa upp ibland. Fick även lite mat och fika av mammsingen, gott. De är underbara våra mammor*l* men de behöver skämmas bort lite själva ibland också. Ska försöka åka ut till föräldrarna lite mer framöver och laga mat och så på helgen så att mamma slipper göra det jämt. Har sagt att vi ska göra det hos sambons mamma med lite då och då. Tycker inte det är de som sak laga mat åt oss jämt då man är där.

-------> boken

Kram

Kommentarer
Postat av: * K Y S S A R

jag tyckte att barnhemmet var riktigt kass:D däremot älskar jag mirrors. varför laddar du bara inte ner den ?? :D

2009-01-17 @ 18:29:11
URL: http://kyssar.bloggagratis.se
Postat av: Ninna svarar

*KYSSAR: En kompis har laddat ner och bränt men då fungerar ej det formatet i min DVD. Sedan om jag laddar ner kan vi ej se det på den TVn vi vill se den på så det blir inget bra :o)

2009-01-17 @ 23:04:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0