Jobb och stan

Hej!

Idag har det varit jobb hela dagen fram till kl.15. Blev dock mycket prat med kollegan som jag ej träffat på länge fast vi pratade i och för sig medst jobb så....;o) Hat planerat in det sista i schemat på några kurser jag är ansvarig för och som börjar nästa vecka.Har varit mycket strul med föreläsare som ej kunnat etc men nu verkar det ha ordnat upp sig så att vi täcker in föreläsare vad gäller kursens innehåll, skönt!!

Blev lunch på restaurang Raggmunken idag, mycket bra ställe med trevlig personal. Kan varmt rekommenderas. Jag åt kyckling med stekt potatis och citronaioli med sallad till, smakade riktigt bra. Mamma och sambon åt raggmunk, som jag smakade en bit utav och även denna var smarrig. De har raggmunk på menyn varje dag så det är ju bra *l*

Efter lunchen blev det jobb och möte fram till kl.15 sedan begav jag mig mot stan för att träffa en vän. Vi var på F&S och förlängde medlemsskapet, tog en fika på Kaffbönan och en runda på stan. Köpte en klänning på rean på Rabalder, ett Wazgij-pussel, födelsedagskort  samt en bok som heter "Kvinnor som tänker för mycket" till en som fyller 25 år och en bok som heter "Lilla boken om lycklig kärlek" på Akademibokhandeln.

Ikväll blir det lugnt. Ska kika lite här på datorn sedan lägga mig och läsa.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0