Jippie, snart fredag och helg

Hej!

Idag har det varit jobb 6.45-16 sedan träffade jag en vän och åkte ner till stan där jag shoppade en födelsedagspresent till en 25-åring, massageolja och doftljus till mina och sambons massagekvällar som vi infört sedan blev det lite mat på Kaffebönan och till sist en tur till Willys för storhandling.

Massagekvällar som sagt, det har vi infört för att ge varandra lite tid i veckorna, blir dåligt med det annars. Starten var igår, 20 min massage var med olja, tända ljus och lugn musik. Det var jätteskönt och avslappnande Kan rekommenderas  att införa det i veckoschemat om ni inte redan har det. Tror att alla idag behöver massage för onda nackar och ryggar.

Sitter nu och ser "Sveriges värsta bilförare" sedan ska jag se "Lyxfällan" som börjar idag igen. Ska bli spännande att se vad dagens par har lagt sina pengar på.

Imorgon blir det en trevlig kväll men mina föräldrar och hundarna då sambon är på mässa med jobbet. Blir god mat och lugnt och skönt.

Jag och kompisen hade tänkt åka till GBG om ca 2v men vi beslutade oss idag för att ta och åka till Ullared istället.


Ha en fin kväll!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0