Hemma på lunch

Hej!

Klev upp kl.6 idag och var på jobbet strax efter kl7. Har jobbat med att göra lite material till föreläsningar i vår, skönt att komma igång så snabbt man bara kan så inte allt hopar sig sedan.

Fick även hjärtat i halsgropen då en föreläsare som ska föreläsa på tisdag hörde av sig och undrade om han skulle få datum och tid snart då hans kalender för nästa vecka började bli full *gaaaahhhh* Jag hade i november mailat han datum och tid etc men det hade han nog "glömt" eller något. Som tur var kunde han boka om det han hade på tisdag och kan komma och föreläsa här *jippie* Denna föreläsning är mycket viktig för kursen så utan honom vet jag ej vad jag skulle ha gjort. Men nu är jag som sagt var lugn.

Är hemma på lunch nu. Var på Ica och handlade lite för resten av veckan. Kommer bli sallad till lunch tors-fre. Idag blir det gröt och macka.

Ska jobba lite till stax och ikväll ska jag träffa en jobbarkompis/vän och ta en kaffe och tjöta lite skit. Sedan blir det TV. Var två nya program på TV4 som jag tänkte spana in. De heter "Semestersvenskar" (kl.20) och "Made in Sweden" (kl.21). Se om det är något att ha.

Nä -------> jobbet

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0