Gott...

...smakade pastasåsen jag gjorde tidigare idag. Smidigt var det med så det kommer lagas fler gånger.
Har legat och läst fram till nu, skönt. Har inte mycket kvar av boken nu. Ska strax ut med River sedan blir det att krypa ner med boken igen.

Väntar på att sambon ska komma hem. Kl.15.15 smsade han att han skulle duscha och äta och sedan höra av sig då han åkte. Kl.19.30 hade han fortfarande ej hört av sig men nu vid kl.20 hörde han av sig och sa att han var 1h bort. Med andra ord måste det tagit mycket lång tid att duscha och äta för han har ca 2h att köra..kanske 2,5h idag då det är halt. Men det är min sambo i ett nötskal, han har noll koll på tiden och är en tidsoptimist ut i fingerspetsarna. Detta irriterar mig något så grymt.*grrrrrr*

Nä nu måste jag ut med vovven.

God natt!

Kram


Kommentarer
Postat av: Mimmi

duscha? Gör han inte det hemma? Vad jobbar han med?

2009-01-19 @ 00:34:07
Postat av: Anonym

Mimmi: Han hade varit ute och ahela dagen så han ville nog ta en dusch innan han satte sig vid middagsbordet.

Han jobbar som utesäljare.

2009-01-19 @ 19:14:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0