Alive

Hej!

Tänkte bara berätta att jag lever och var med i Varberg och firade Nyår men var tveksam igår på morgonen om jag skulle med. Men sambon sa att han inte alls tyckte det var skoj att åka ensam och vi var ju tvugna att åka någon utav oss i och med att vi hade hand om efterrätten. Så jag bet ihop och pallrade mig upp kl.8 igår sedan var jag ju vaken fram till kl.2-2.30 inatt och vaknade kl.9 och då mådde jag ej bra alls. Nu är jag helt förstörd, näsan och ögonen rinner konstant och jag nyser en massa och hostar. Ligger i sängen och lär här ligga hela kvällen och natten. Imorgon ska jag jobba men vet ej hur det kommer bli med det då det är sjukhuset jag jobbar på imorgon. Kan ju inte stå där med patienterna med en rinnande näsa och rinnande ögon etc, känns ju inte så hygieniskt. Men jag kanske är piggare imorgon, ibland kan ju sådant där gå över snabbt. *hoppas hoppas*

Oskar ej skriva mer nu men kanske orkar med det imorgon. Då berättar jag mer om nyårsfirandet.

*atjooo*

Kram


Kommentarer
Postat av: Mimmi

God fortsättning!

Peter och jag har fått samma som du har,vi är inne på dag 3 så mitt råd är att du stannar hemma i din säng tills du blir frisk.Krya på dig!!!

2009-01-01 @ 22:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0