Tisdag

Hej!

Jaha då var det tisdag. Har varit jobb mest idag. På kvällen blev det en tur till Elgiganten för inköp av dammsugarpåsar och filter till dammsugaren. Skönt att få sådana saker fixade, inget skoj att shoppa det där. Blev sedan lite kvällsmat, TV-tittande och planering inför nästa veckas träning.

Då vi hade ätit kvällsmat så härde man ett rejält klirrande inifrån vardagsrummet och tänkte "Vad tusan var det". Förmodligen var Laban uppe på bordet på något sätt och rev ner tre ljuslyktor med massa dekorationsgrus i. Så det blev att sopa sopa sopa. Och lille Laban han skämdes verkligen som en hund ;o) Inget gick dock sönder som tur var. Hade ju vait fint om han skurit upp tasen på glasskärvor nu med.

Imorgon är det läkarbesök, jobb och träning som gäller. Är väl hemma efter träningen runt kl.20 så då blir det lite mat och TV förmodar jag innan det blir dax för sängen.

Jag har lite svårt att bestämma mig för om jag ska träna på Nordic Club eller F&S. Det är bra mkt dyrare på N.C och de har färre pass. men det är närmare dit för mig och sedan kanske det är färre som tränar där så det blir smidigare att komma med på passen?! Att det ska vara så svårt att bestämma sig.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0