Ojoj...

...vad fort veckan har gått. Antar det är för att jag var sängliggande ett tag.
Jobbar hemma idag för att inte skrämma upp de på jobbet så att de flyr ifrån mig :o) Tur att jag har den möjligheten.

Idag har jag även anmält mig till en gre som jag inte kan nämna ännu. Ska bli spännande att se om jag kommer med, skulle verkligen vilja då det skulle vara en bra grej för mig just nu. Blir ni nyfikna nu?! ;o)

Ser fram emot morgondagen då vi ska ut och äta med sambons kusin och flickvän. Inte ofta vi träffar dem då de har fullt upp med sig och sin son och vi har ofta fullt upp på vårt håll. Men nu blir det i alla fall av. Skoj!! Blir kanske även lite dans på Harrys/Slivers eller Oleary´s. Vet ej vart dansgolven är öppna en fredag. Sista gångerna jag varit på Harrys både fredagar och ördagar har dansgolvet där nere inte ens varit öppet vilket är väldigt trist. och Sliver har ej kört någon bra musik alls och volymen är alldeles för hög. Det gör ont i hela kroppen då man går in från Harrys till Sliver. Tråkigt då det ska vara så.

Idag opereras lille Åskar då.Lycka till lille gubben!!!!  De ska plocka bort hans testiklar då det ju var testikeltumör han hade. Allt annat såsom njurar, lever och hjärta såg ju bra ut. Vi får se vad de har att säga om tumören sedan, om den är malign eller benign. Man kan ju alltid hoppas på det sistnämnda. Jag ska åka med och hämta honom i eftermiddag sedan

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0