Munksjön runt

Hej!

Idag har det varit jobb och promenad runt Munksjön som gällt. Har sedan ätiti lite och nu sitter jag och ser lite på TV.
Har satt igång med träning ordentligt nu. Tränade på gymmet i någon timma igår, ca 30 min kondition och 30 min styrka. Idag blev det en runda i rask takt runt Munksjön och imorgon ska jag gymma igen. Skönt, man känner sig ju så mycket piggare.

Mamma och pappa var på djursjukhuset med Åskar idag igen. Det gjordes ultraljud på buken och lever, hjärta samt njurar såg bra ut. Veterinären sa att hans hjärta verkar väldigt fint och att han klarar av att sövas. Han hittade nämligen det som vi trodde, testikeltumör men de vet ej om det är en benign eller malign tumör. De ska operera bort testiklarna på honom nästa torsdag och sedan tar de ju och analyserar hans testiklar för att se vilken form av tumör det är. Men i nu läget såg man ju inga metastaser i lever, njurar etc vilket ju just nu känns skönt. Veterinären tyckte att Åskar var väldigt pigg trots sin ålder så det var skoj att höra. Nu håller vi tummarna för honom nästa torsdag.

I helgen blir det lite besök i Växjö. Det ska bli väldigt trevligt. Antar att det blir en härlig skogspromenad och sedan titt på delfinalen i Melodifestivalen som sänds från Göteborg.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0