Livet går vidare

Hej!

Idag mår jag lite bättre och det känns bra. Sov bättre inatt också och det gör väl sitt till.
Lunchade med mamma idag, blev pasta på "Tortelini" på Klostergatan. Andra gången jag äter där och det är jättegott!
Snart kommer exet hit och hämtar lite av det sista han har kvar. Vissa saker får jag dock ha kvar så länge för han har tydligen fått en lägenhet här i stan som det verkar och där får han flytta in i maj-juni någon gång så då tar han sängen och köksbordet. Då hinner jag spara lite pengar så att jag kan köpa nytt sedan och samtidigt slipper jag sova och äta i soffan i vardagsrummet.

Hur har ni det idag då? Allt bra?

Ska jobba lite och sedan fixa lite här i lägenheten och ikväll ska jag träffa en jobbarkompis och antingen gå en runda eller styrketräna lite om inte hon blir tvungen att jobba (har jour).

På fredag ska jag på konsert, Hello Saferide, det ska bli trevligt. Och på lördag åker jag till Göteborg, skönt att aktivera sig och komma iväg lite.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0