Just nu..

...känner jag mig less på det mesta. Skulle bara vilja komma bort och få vila och ta det lugnt på något varmare ställe. Har haft ont i huvudet och värk i nacke och rygg precis hela veckan och i onsdags kväll fick jag ett rejält migränanfall. Det sätter sina spår och man blir oerhört trött av det...precis som att jag inte var trött redan innan :)

Känner att jag inte har så speciellt roliga vänner heller och de man verkligen får ut något av att vara med nu för tiden de är upptagna med sina sambos och familjer eller bor inte i stan. Den jag umgåtts mest med hon har blivit lite konstig och bara bara pratar om massa killar och söker bekräftelse på helt fel sätt. Blir ledsen då jag ser hur hon är och har försökt prata med henne men hon lyssnar inte och säger bara att hon och jag är så olika *suck*

Har ingen julglädje heller. Har ju alltid tyckt det varit skoj att fixa inför julen med pyntning etc men nu har jag bara tagit fram lite ljusstakar och stjärnor. Gardiner och tomtar etc har jag ej orkat med och vet ej om jag kommer orkka plocka fram dem heller faktiskt.

Saknar exet oerhört mycket och tänker på honom varje dag. Jag inser att han var en väldigt bra och normal kille mot en hel del andra nötter där ute. Jag skulle göra nästan vad som helst för att få honom att förstå hur mycket jag älskar honom och hur mycket han har betytt och betyder för mig och för att få ett försök till med honom. men jag tror tyvärr att det är helt kört och det gör så otroligt ont. Visst han var inte perfekt me det är inte jag eller någon annan heller. Jag skulle nog kunna leva med att han är borta mycket i jobbet osv, det är ju värre med de som är helt slut i huvudet, håller på och strular runt osv, det skulle jag ej vilja leva med. Exet litade jag på till 200% då det gäller sådana saker, han var och är en genomsnäll kille, en sådan jag verkligen vill ha vid min sida.

Imorgon ska jag unna mig 1h massage, ska bli så skönt. har inte tagit mig tid till det fast jag behövt ha det under flera månader egentligen. Har ej varit på massage mer än en gång detta år. ej orkat ta tag i det, har varit så ledsen och nere för det mesta. Ett tungt år 2009. Fy fan!! Förstår inte hur jag orkat hålla på och plugga och ha mig men jag är väl ganska stark innerst inne. Helst av allt känner jag bara att jag skulle behövt ta en paus från livet ett tag, inte ha några krav eller måsten för kroppen mår inte alls bra, den har sagt ifrån på många olika sätt men jag mer eller mindre ignorerar det och kör på i 200% istället och hoppas att det håller.

På tisdag ska jag iväg på hockey, det ska bli skoj att få lite annat att tänka på en stund, leva sig in i matchen lite. På onsdag blir det badminton med några vänner, det ser jag också mycket fram emot för det tycker jag är riktigt skoj.

Vad önskar ni er i julklapp?
Jag önskar mig helst av allt ett nytt försök med exet, inget skulle göra mig lyckligare.
Men tomten lär nog ej ha detta i ett paket till mig tyvärr.

Kram på er och fortsatt trevlig 2a advent!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0