Fredag igen

Ojoj vad veckorna går fort, känner att jag inte alls hänger med :) Men alltid skönt då helgen knackar på dörren.

Ska ni hitta på något skoj. Köpa julklappar kanske? Själv är jag klar med det, är bara mamma och pappa jag köper till å det går ganska snabbt. Själv ska jag ut med några från mitt ena jobb idag och fira av en tjej som slutar. Ska bli trevligt, dock tråkigt att hon ska flytta men då blir det ännu en anledning att åka till GBG ;)

Vad önskar ni er allra helst i julklapp? Jag önskar att jag får må bra och att jag kunde få tillbaka någon jag förlorat och ni vet nog vem. Andra ting känns ganska oväsentliga just nu.

Imorgon blir det lite tjejkväll här hemma hos mig med god mat och dryck. Hade tänkt gå ut också men nu ville majoriteten stanna kvar hemma så då blir det så vilket inte är mig emot :) Blir kanske att spela lite spel och se en film eller något istället och det är ju riktigt mysigt och skoj det också.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0