Länge sedan!

Hej!

Har ej haft lust att skriva här på ett tag.
Nu har det varit sommar och semester. Har mest varit hemma men det blev några dagar i Sthlm, en dagstur till Kosta Outlet och en till Kolmården. Har även hunnit med att spela lite golf.

Känner mig inte alls pigg och glad nu. Haft en period nu med mycket depp och gråt. Känner mig ensam, trött och orkeslös. Ingenting känns kul och jag är sååå trött på att känna mig så trött som jag gör. Försöker hålla igång och träffa vänner, promenera mm men sedan kommer det perioder då kompisarna (särskilt den jag umgås mest med) inte har lust med något..inte orkar promenera, inte orkar ses alls utan vill vara ensam och vila. men sedan kommer det fram att hon i alla fall haft tid att träffa sitt x och en massa andra killar som hon då strular med. Sådant finns det i alla fall ork till. TRIST! Vad är det för vän?!

Just nu önskar jag bara att jag kunde vunnit en massa pengar så att jag kunde ut och resa, köpa mig ett litet hus och kunde leva på räntorna på de pengar man fick. Skulle må bäst av det nu..att inte ha ett enda krav eller måste för egentligen orkar jag ej det just nu. Känner mig helt jäklans slut. Vill ej känna så, känns inte som jag!! :(

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0