Vilket väder :o(....men jag hittade en kul länk till att få presentkort på kläder

Sidan heter GratisKläder och fungerar ungefär som GratisBio. Går ni med på GratisBio så ange gärna ninna79a som värvare så får ni 50 poäng extra.

Det är ju altid värt ett försök att testa på dessa sidor, är ju inte alla här i landet som har sådär jättefett med pengar men som gärna vill kunna köpa lite kläder i alla fall. det här med mode och skönhet har ju blivit en så stor grej. Har du inte de nyaste snyggaste kläderna eller är snygg med massa smink, fixat hår etc så är du inget vöärd känns det som. Detta fenomen är väl mer uttalat i de större städerna i Sverige men börjar ju även krypa in i småstäderna också. Tråkigt att vi inte kan få vara och se ut som vi är skapta. Jag skulle t.ex. inte bli en mer annorlunda person om jag vägde 45 kg istället för 65, var 180  cm lång istället för 160 cm etc....Det är ju lite märkligt det där för en person som klassas som "ful" kan ju vara jättemysig och trevlig men ingen bryr sig så mkt om honom/henne för det. Hade personen dock klassats som en "snygging", då hade desto fler personer velat ha kontakt med honom/henne. Det är en märklig värld vi skapat oss....vem brydde sig om sådant för en si sådär 900 år sedan?! Då var det väentliga att hitta mat för dagen och att överleva. Idag har vi problem som att "Åh nej nu har jag fått en finne på näsan"...."Shit, min mobil är urladdad, hur ska jag nu kunna klara mig?"....."Oh no, min nagel gick av....nu är hela dagen eller hela månaden förstörd". Ja jag säger då det....Det hemska är ju att vi alla mer eller mindre påverkats av detta....Jag är inte ett dugg bättre själv, även om jag kanske inte är en person som går under för att nageln gått av ;o), har lite större problem än så att tänka på tack och lov .

Vad gör ni idag då det är så trist väder? Vi ska gå på stadsvandring ikväll med några bekanta. Något vi skulle gjort för några veckor sedan men då var det kasst väder. Tyvärr är det inget väder att hurra för just nu heller, kanske blir det bättre fram emot kvällen. Vi får se. I så fall blir det stadsvandring och sedan en matbit på något bra ställe som vi bjuder guieden på som tack för turen. Det är ett par bekantas bror som har tagit på sig uppgiften, han har jobbat med det lite då och då. Kan vara intressant att få höra lite om sin stad, man är lite dålig på sådant tyvärr (skäms över det), man borde veta mer om sin egen stad. Blir det inget av det hela ikväll blir det nog mys i soffan med en bra film känns det som.

Kram

Kommentarer
Postat av: © A N N I S P A N N I S

Sugen på ny bloggdesign?



Kika in min blogg, hjälper dig gärna! :]

http://akolan90.blogg.se/2008/september/bloggdesign-1.html



2008-09-06 @ 16:39:33
URL: http://akolan90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0