Sängen nästan hela dagen

Hej!

Det har blivit sängen för mig nästan hela dagen sovit och läst. Har varit så trött, tung i huvudet samt börjar få halsontet tillbaka igen ju.
Blir en lugn kväll och älsklingen sa att han blir hemma med mig också eftersom vi ej setts mycket i veckan. Vi ska se på TV/film och äta något gott. Får se vad det kan bli, det får älsklingen bestämma...kanske blir det kinamat.

Imorgon kanske vi ska åka och titta på lite nya golfklubbor till älsklingen. Jag måst även hämta ut det senaste paketet från ELLOS, hämta ut min medicin som jag fick utskiven i torsdags, Ursofalk. Läkaren tyckte att jag skulle börja ta den p.g.a. min sjukdom primär scleroserande cholangit (PSC), för att se om det kan stoppa upp förloppet lite inför en trolig levertransplantation i framtiden...om nu inte forskningen framskrider vad gäller sjukdomen och man kommer på någon bot så man slipper transplanteras.

På måndag hoppas jag att jag är frisk från min förkylning så att jag kan börja simma och styrketräna. Vill gärna komma igång med träningen igen nu.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0