Rycka in och jobba

Hej!

Imorgon och fredag får jag rycka in och jobba på jobbet jag har tjänstledigt ifrån, blir skoj men samtidigt har jag haft lite jobbigt med magen sista dagarna så hade varit skönt att bara får vara. Men kunde ej tacka nej. De hade velat att jag skulle jobbat mån-fre denna vecka men de hade ej fått tag i mig, hade mitt gamla mobilnr. Tackade dock nej till fredagen för då har jag annat inbokat.

Idag har jag då varit hos Mimmi, Peter och lille Erik och hälsat på tillsammans med Fredde, det var trevligt. Erik var så gullig och var glad hela tiden. Jag får nog fel bild av de små barnen*s*, de är mer eller mindre alltid glada då jag träffar dem. Jag kommer väl tro att det är kanon hela tiden med barn ;o) Ser fram emot en "wii"-kväll hos dem framöver sedan*l* Verkar riktigt skoj att spela det. KAnske blir att man köper sig ett Nintendo wii själv framöver.

Då jag kom hem bar det av ner till Konsum och sedan hem och lagade pannkakor. Blev det tillsammans med jordgubbs och blåbärssylt samt köttbullar. Var mumsigt. Efter maten har jag tagit det lugnt, tittat på SVT Play på "Socialkontoret" och första avsnittet på säsongen av "Andra Avenyn", ska se de andra två avsnitten nu tänkte jag innan det är dax att tvätta. Även idag har älsklingen lyckats smita ifrån, han har åkt på Speedway och lämnat mig med hundar och tvätt.

Blir sängen rätt så tidigt idag för kommer väl kliva upp runt kl.5 imorgon. *ZzZzZZzzzz* Inte van vid det nu. Var ju i och för sig uppe i alla fall vid kl.5.50 igår så lite vana har jag ju.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0