Röj röj röj

Hej!

Idag har jag röjt en massa i garderoberna och plockat undan sommarkläderna som åker ner i förrådet i en av vaccumförvaringskartongerna. Skönt att få undan lite. Måste bara spara lite här uppe i lägenheten eftersom vi ska iväg till Turkiet.

Har lyckats slänga en hel del kläder faktiskt, ev ska jag försöka sälja dem på loppis någon helg framöver så får man ju förhoppningsvis lite extra klirr i kassan, är ju alltid välkommet.

Väntar på att älsklingen ska komma hem nu så att vi kan äta lite kvällsmat, blir varma mackor och te. Han har varit uppe i Norrköping, på Dormy, och handlat nytt golfset för 5 990 kr och så väntar han på ytterligare en klubba för 1 500 kr och nyligen köpte han en ny golfvagn för en ca 2 500 kr.....här shoppas det må jag säga. Hmmm....men han gillar ju at spela så jag får väl unna honom det :o) Jag tycker det är mkt pengar men jag är ju inte så biten av den sporten.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0