Möte med arbetsgivaren och läkarna

Hej hej!

Idag har jag varit på ett möte med min ena arbetsgivare och företagsläkaren samt min läkare på VC. Vi har diksuterat lite om min framtid och så. De tycker väl egentligen ej att jag ska jobba heltid . Men i och med att jag blivit erbjuden en tjänst på skolan nu så kommer det att bli så att jag kör heltid, 60% på skolan 40% på sjukhuset från den 30 okt. Detta fram till juni -09, så får vi se vad det blir sedan. Kommer dessutom ha en avstämning kring jul för att se hur jag mår osv. Detta tycker jag känns bra till att börja med så att jag slipper vara sjukskriven, är ju inte speciellt kul att ha med FK att göra.

Har tillbringat resten av dagen hemma hos mina föräldrar tillsammans med mamma, mina föräldrars hund och River. Mamma är ledig tis-tors denna vecka så passar på att umgås med henne lite. Vi har pratat en hel del, lagat mat, promenerat och pusslat.  Nu ikväll har mammas vänninna varit här  och så kom älsklingen förbi en sväng så vi åt allihop då han kommit. Blev varma mackor och en kaka till kaffet, mkt gott. Men ajajaj, jag ska ej äta sådant!!! FY!!!!

Imorgon ska jag till sjukgymnasten och sedan kanske jag och mamma tar en sväng på stan om vi känner att vi har lust med det.  Vi får se vad det blir.

Börjar nog bli lite piggare nu tror jag, förkylningen börjar gå upp i näsan så jag nyser och snörvlar rejält nu. Hoppas att den är över till helgen men det tror jag nog.

Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0