Freeeedag....

...fast för mig är det ju helg varje dag just nu på gott och ont. Har inte dykt upp något tillfälligt jobberbjudande ännu.

Idag sov jag ut igen, blev till kl.10 sedan hoppade jag upp och åt lite frukost samt tog en promenad med River. Efter det bar det iväg till Rosenlundsbadet, då jag kom dit insåg jag att jag glömt parkeringspengar men jag orkade ej vända och åka hem igen för att hämta det och som tur var hade ingen p-lisa varit framme denna gång. Väl inne i badet så simmade jag 1 km, det var gött men nu har jag huvudvärk. Druckit alldeles för lite, man känner ju aj att man anstränger sig då man simmar i och med att man ej svettas på samma sätt som då man är ute och springer.

Efter bade åkte jag hem och tog lite lätt att äta, kesella och mango, för att sedan bege mig bort till Ica MAXI där det innhandlades lite av varje. Var ganska tomt i kylen så det bar behövligt.

Ikväll blir det en film eller så går jag ut och tar en öl med en vän. men har ej hört något från henne ännu så kanske ej blir så...vi får se. Just nu känner jag mer för att bara ta det lugnt hemma. Vad ska ni hitta på ikväll och i helgen?

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0