Dax för hockey igen

Yes, nu har hockeysäsongen satt fart igen och enledningsmatchen HV 71 - Frölunda sänds på SVT. Perfekt! Så jag ligger i sängen och kikar på matchen nu. Ställningen 2,5 min in i 2a halvlek är 2-1, heeeeeja HV!!!! Jaaaaa...ett mål till av Pelle Gustafsson....3-1. Kul att ha hockeyn att följa nu under den trista hösten och vintern.

Var skönt med massagen förresten, har dock ej så många knutor utan jag är bara vääääldigt stel, som en kompakt massa över alla muskler. Har verkligen ont i kroppen, men det är bara att försöka gå kontinuerligt på massage.
Imorgon ska jag försöka ta och simma lite igen, skönt.  Sedan på onsdag blir det förmodligen 2 18-håls rundor golf, lika bra att ta en hel dag till det då man ändå är igång. På torsdag blir det nog styrketräning och på kvällen ska jag på bio med Anne. Fredagen blir det förmodligen simning igen och en promenad med River för att sedan ha en lugn kväll. Lördagen kommer förmodligen också bli väldigt lugnt, behöver återhämta mig lite också ;o) Sedan ska jag åka till en kompis på söndagskvällen för att sova över där och ha hand om hennes snart 2 åriga dotter på måndagen. Ska bli skoj, lite mer annaorlunda än en 11 åring :o)

Imorgon ska jag även iväg och vaccinera mig med den andra sprutan mot hepatit A. Ska även höra om vaccinering mot TBE, vill gärna ta det så att man har lite skydd emot färstingkräken.

Yeeeeeeha.....4-1 till HV nu :o) Underbrat!!! Det är rätta takter de visar efter SM GULDET!!!!





Hur slutar kvällens match tro? Ja HV lär väl i alla fall vinna som det ser ut just nu ;o)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0