Biokväll och tacotallrik

Hej hej!

Nu är jag hemkommen efter en trevlig kväll med Anne. Vi var och såg "Patrik 1,5" vilken jag starkt kan rekommendera. Blev många skratt i salongen, bra film om man inte är på så bra humör. Du kommer garanterat att avlägga ett och annat skratt. Efter bion blev det Kaffé Pause och tacotallrik, det var mumsigt men nu har jag fått lite ont i magen igen, men det var det värt ;o) Gillar Torkel...Gustaf var också jäkligt bra och även han som spelade Patrik. Bra skådisar helt klart.

Tror att jag ska ta och kika på "Lyxfällan" på Tv3 Play nu, det gick ju tidigare idag. Nya programmledare....hoppas de också är bra för gillade Charlie och Mattias (hette han Mattias?!). Kommer sakna dem i programmet tror jag men jag ger de nya en chans också.

Imorgon blir det förhoppningsvis simning och sedan en ganska lugn dag med film och en bra bok känns det som.

Det gick förresten inte lika bra för HV idag som i måndags. De föll borta mot Timrå, matchen slutade på följande sätt

  vs 
     6              -                5   


Sov så gott!

Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0