Söndag

Hej!

Idag tog jag sovmorgon till strax innan kl.10 sedan blev det en härlig frukost och lite "Nyhetsmorgon Söndag". Efter det gick jag en 1h promenad bl.a. längs med strandpromenaden vid Vättern. De var riktigt skönt. Såg ett yngre par som satt på några stenar vid stranden med kaffe och mackor, såg jättehärligt ut. Ska jag ta och göra någon helgförmiddag också.

Idag var vi och tittade på ett hus som uthyres men det var inte så tilltalande. Helt ok invändigt så men det var kallt, fuktigt, dåliga förrådsutrymmen m.m. Synd för det åg bra till, gillade verkligen läget.
Tröstade oss lite med att laga mat då vi kom hem, blev potatis, lök, paprika, vitlök och kyckling, allt stektes i ugnen och serverades med en kall äppelchutnetsås. Det var mumsigt.

Ska nu kolla på "Ensam mamma söker" sedan blir det förmodligen sängen för imorgon ska jag jobba extra på den arbetsplats som igår på Jönköpingsgalan utnämndes till "Årets bästa arbetsgivare".

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0