Nu kan pärlan rulla tryggt....

...även i vinterväglag för idag har jag bytt till dubbat. Skönt att få det gjort.

Har även hunnit med att få 30 min massage idag, skönt det också. Ska ta och ta det lite lugnt nu sedan ska jag på någon form av Qi Gong/kroppskännedomsövning. Ska bli kul att testa på. Senare ikväll blir det nog en promenad med River och så tänkte jag eventuellt baka lite bröd innan det är dags att sova.

Igår jobbade jag lite extra på sjukhuset, det gick bra och så fick jag jobba med en av mina vänner också, då går det ännu bättre. På kvällen var jag, älsklingen och hundarna ute och promenerade en liten runda i Norrahammar, det var dock rejält blåsigt så det var ej så skönt.

Imorgon är jag helt ledig, inget planerat så då kanske jag åker och simmar en sväng sedan tar jag  förmodlogen n promenad med River och efter det blir det att ta det lite lugnt och fixarlite här hemma. På torsdag är det utbildning på sjukhuset och på fredag ska jag träffa en gammal jobbarkompis samt på kvällen hem till Anne och kolla film och eventuellt laga något gott, vi får se vad det blir. Helgen är inte riktigt planerad men eventuellt blir det en liten tur till Växjö för att hämta kläderna från klädpartyt om alla har anlänt. Annars får vi se vad det blir, en tur till badhuset kanske eller spela lite tennis vilket var "år och da´r" sedan jag spelade nu. Spelade väldigt mycket då jag gick i grundskolan sedan bytte jag till badminton under två terminer i åttan för att sedan lägga allt på hyllan inför gymnasiet tyvärr. Ångrar det idag för jag tyckte verkligen att det var roligt!!

Ha en fortsatt bra dag!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0