Lyckad gårdagskväll!

Hej!

Klädpartyt igår blev lyckat. Blev lite stressig i början för tjejen som håller i det kom lite sent och det var mycket att packa upp men det gick bra tillslut. Vi började med att äta och sedan pratade försäljaren om kläderna lite och visade vissa på sig själv sedan fick vi prova. Så här sprang det runt en massa damer i underkläder...det ni grabbar, där missade ni nå´t ;o)
De flesta köpte något i alla fall och en hel del köpte mer än bara 1 plagg så jag tror att försäljaren var nöjd. Själv köpte jag 5 plagg för 1250:- Det blev väst, kjol, topp, ponscho och en tröja. Allt utan toppen fick jag direkt så det var kul. Förmodligen kommer det att bli ett klädparty även med vår/sommar kollektionen för det var riktigt skoj och jag tror att de flesta tyckte att det fanns några intressanta plagg i alla fall.

Nu har vi ett hus på g igen som vi ska kika på under söndagen. Det är ett renoverat hus på landet som uthyres tillsvidare. Hoppas att det faller oss i smaken och då att vi faller uthyrarna i smaken också. Men de verkade nöjda med oss såhär långt i alla fall och tyckte att det var ett trevligt personligt brev vi skickat med. Så nu hoppas vi på det bästa!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0