Söndag

Hej!

Har blivit lite dålig uppdatering här tyvärr. Har helt enkelt inte känt för att skriva.
I torsdags började jag jobba igen då, det gick bra men på kvällen fick jag migrän och mådde riktigt kasst. Hade absolut ingen lust att gå och jobba på fredagen efter att ha sovit dåligt och så hade jag fortfarande ont. Men jag klev upp och åkte iväg och det gick ok. Hade det ganska lugnt på jobbet.

På fredagskvällen var jag ute och åt med 3 arbetskamrater, en syrra och två läkare. Det var mkt trevligt. Vi satt på Twin City och tjötade i ca 5 h innan det var dax att gå hem och sova.

Lördagen var ganska lugn, var hos mina föräldrar och gick en runda med hundarna samt tog en fika. Sedan var jag mest hemma och tog det lugnt medans sambon var och såg HV71-FBK. Då han var tillbaka tog vi ut hundarna en runda sedan begav vi oss till Jensen´s Böffhaus får en middag med vänner. För min del blev det vitlöksbröd, kycklingspett och glass. Satt där ca 3 h innan vi kände att det var dax att gå hem och sova.

Idag sov jag till ca kl.10 sedan blev det frukost, dammsugning och långpromenad med sambo och hundar. Satt en bra stund på bänken vid piren, riktigt gott väder i solen. Efter det har vi varit på Jula och handlat lite saker till sambons kusin och ätiti tacotallrik på Vasa Påtår. Sedan släppte sambon av mig vid Konsum och åkte och tvättade bilen och nu sitter jag här.

Ska strax ta och baka lite scones som vi kan ta ikväll tillsammans med ost, marmelad och en kopp te.
Blir att se "Ensam mamma söker" ikväll och så tänkte jag eventuellt se på "Kalla Fakta" som är innan dess också. Efter TVn blir det sängen med en bok en stund sedan måste jag nana. Börjar på mitt andra jobb imorgon igen. Ska bli skoj.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0