Fredag = Heeeelg

Hej!

Visst ska det bli skönt med lite helg?
Jag ser fram emot morgondagen då vännen från Lund kommer upp och vi ska umgås 4 tjejer som pluggat och jobbat ihop några år. Blir riktigt trevligt då det är supertrevliga tjejer alla 3. Blir förmodligen en sväng på stan då hon kommer hit sedan på kvällen ska vi gå ut och äta som det ser ut nu...och kanske kanske blir det lite dans också.

Ikväll ska jag se på "Idol", är alldeles ensam hemma vilket känns lite tråkigt. Älsklingen är hos sina föräldrar då han ej hade lust att vara hemma då jag ändå är upptagen hela helgen, det kommer ju även bo 3 tjejer till här i lägenheten så det blev väl för mkt för honom ;o)

Tror jag ska lägga mig och läsa lite nu och sedan träna lite här hemma innan jag kanske kanske går och köper något gott att mumsa på framför Idol. En Ben & Jerrys maybeeee!

Vad ska ni hitta på till helgen?

Helgerna går undan fram till jul nu, har nog inte en enda helg som det ej är något bokat. Två julbord lär det bli minst detta år....ett med familjerna och ett med älsklingens jobb. Sedan kär det även någon julfest med ena jobbet också och det blir väl säkert någon slags jultallrik kan jag tänka mig. Är för övrigt ej så förtjust i julmaten, inget jag läääängtar en massa till direkt.


Kram

Kommentarer
Postat av: Fredde

Julmat är gott ! Fast äter man för mycket innan så hinner man ju bli trött på den innan julafton :/



Imorgon blir det fest =)

2008-11-15 @ 01:26:01
URL: http://algottheeagle.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Trevlig helg :)

2008-11-15 @ 02:34:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0