Lugn onsdag

Hej hopp!

Vilket härligt väder det är idag, och ännu bättre ska det bli enligt prognosen i alla fall.
Kanske t.o.m. blir att vi badar på Öland till helgen (??!?!?!)

Det har varit en ganska lugn onsdag, i alla fall vad gäller jobbandet.
Var dock uppe med tuppen 5.45 för att åka och träna, blev 30 min på löpbandet och sedan 1h styrketräning. Efter det tog jag min lilla röda KA hem för att duscha och njuta av frukost och dagens tidning.

Vid 10-tiden begav jag mig till jobbet där jag var fram till kl.12.30. Satte in papper i pärmar och slängde en massa saker jag hade som jag ej behöver i framtiden. Gick sedan hem och åt mat, blev samma som igår eftersom det fanns kvar.

Då maten sjunkit ner och jag kikat runt lite på Internet åkte jag för att tanka KAn sedan till hunddagiset för att hämta ena hunden.Han fick haka på mig då jag tvättade bilen i garaget. Han är helt galen då och försöker fånga strålen genom rutan*s* Nu är han precis slut efter att ha busat runt på dagis samt jagat vattenstrålen så han har somnat i sin älskade "puff".

Om en stund ska jag traska bort till mötet i viktklubben, alltid lika trevligt.
Har lyckast gå ner från 65,1 kg till 60,9 22 april, inte jättemkt kanske men det syns och det känns framför allt. Enda nackdelen (om man nu kan se det så) är att de flesta byxor hänger i baken ;)
Fettprocenten låg på 23 22/4 och den 14/5 var den nere i 17 så det går åt rätt håll.
Midjemåttet har minskat från 87 till 81 cm och höftmåttet från 97 till 93,5 cm så det har ju gjort lite i alla fall.
Tränar ju väldigt mycket nu med vilket känns helt underbart, mår så bra.

Ikväll ska jag träffa Anne, ska bli trevligt. Hon har tagit sig lite i kragen och vill träffas mer nu vilket är väldigt skoj. Hon har mest velat vara hemma och slappa annars, typ läsa eller sova. Inte kul då man vill hitta på roliga saker med en av sina bästa vänner. Gör att man lätt blir uttråkad och till slut inte orkar fråga mer. Blir att vi ser på de snygga "frusna männen" på 5an ikväll. Góa killar, särskilt Jonas ;) (eller vad säger du Anne???).

image12
Lilla söta KAn som dagen till ära är ungefär lika glänsande som på bilden ;)



Ska ju till Göteborg om några veckor för att shoppa lite med Anne. Någon som har några bra tips på vart man ska gå och vad man bör inhandla nu till sommaren?

Jag skulle gärna vilja ha tips på vad man bör göra då man är i Side, t.ex. vart man shoppar, sevärdheter, restauranger etc.

Kram kram och ha en underbar kväll!!

Kommentarer
Postat av: Fredde

Kul att det går så bra med viktklubben =) Lycka till framöver !

Ha en trevlig helg.

2008-05-31 @ 10:09:31
URL: http://algottheeagle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0