Då var även denna kurs avslutad

Hej!

Då har jag skaffat mig ytterligare några högskolepoäng nu*s*
Examinationen var ej så farlig, var och en presenterade sitt arbete och så diskuterades det kring dem och kring informationssökning av vetenskapliga artiklar i största allmänhet.
Blev en liten trevlig fika också och jag tog en kaka för första gången på mkt länge och njööööt utav den. Var ett vaniljhjärta, underbart, det godaste vaniljhjärta jag ätit ;) !!


image85


Har nyss ätit lunch, blev en aubergin som jag gröpt ur och fyllt med nötfärs, urgröpet, lök, champinjoner, fraiche, havrekli, ägg, tomat, sambal oelek, vitlök, färskost och gratinerat med lite ost. Var väldigt gott *mums*
Tar det lite lugnt nu sedan bär det av ner till stan för att träffa vännerna, trevligt, det ser jag fram emot.

Imorgon blir det hårdträning på morgonen sedan jobbet och efter det ska jag på ett möte i viktklubben där jag är med och efter det träffa en kompis, blir nog film och tjöta lite sedan sover hon över här. Vi ska upp och promenera på morgonen samt ta en tur på stan efter det så det blir trevligt. Se om det blir något shoppat, finns alltid risk för det då man är tjej och kläd- och inredningsintresserad :) men jag måste hålla lite i pengarna nu inför semestern och sedan resan så man kan betala den *l*

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0