Gääääsp

Godmorgon!

Sitter på jobbet och läser om kontrastmedel. Ska ju undervisa om det till hösten så lika bra att förbereda sig i god tid så behöver man ej stressa sedan. Försöka hitta så mycket material som möjligt först och främst för att sedan sammanställa det på ett bra sätt i Power Point.

Är grymt trött idag, låg och kollade på Animal planet till kl.00.00 igår sedan tog det säkert ytterligare 1h innan jag somnade.Hade ingen lust att kliva upp kl.6 då klockan ringde men vad ska man göra?! Det var ju bara att masa sig upp och hoppa in i duschen för att om möjligt piggna till liiite. Sedan vankades frukost, föning av håret och påklädning för att efter detta traska bort till jobbet. Har väl varit här 1,5h nu.

Vid lunchtid blir det att ge sig ut på stan för att hitta en födelsedagspresent till jobbarkompisen samt hem och luncha och sedan jobba vidare några timmar innan jag och mamma åker och hälsar på mormor.
Kvällen kommer att bli lugn känner jag, MÅSTE komma i säng tidigt idag för imorgon blir det troligtvis sent eftersom jag förmodligen ska på Speedway.

Städade ju förresten lite i garderoberna i lördags kväll och lyckades rensa ut några byxor och tröjor i alla fall. Men det är fortfarande alldeles för mycket saker kvar. men det är så svårt att slänga ibland, man tycker man har användning för det...men NÄR?! Det är ju trots allt bara ett fåtal plagg som jag använder....

Hoppas att ni får en bra dag!

Kram

Kommentarer
Postat av: Fredde

Speedway !! Har jag aldrig varit på, är inte mycket på motorsport. Men verkar vara ganska rolig stämning på det så kanske åker någongång.



Vilka spelar ? VMS ? Dackarna ?

2008-06-16 @ 10:32:51
URL: http://algottheeagle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0