Trötter

Nu börjar jag bli lite trött känner jag. Har varit ute med lille River på kvällsrundan, var ganska kyligt*brrr* Här utanför där vi bor är det ibland rena "minfälten". Så vad jag undrar alla hundägare är "Tar ni upp skiten efter era hundar?". Själv gör jag det alltid om det inte är i skogen på icke-gångväg eller liknande ställen. MAn vet ju nämligen hur KUL det är att trampa i en hög.....INTE alls!!!!!

Får bli film- och tidningsrecenssioner imorgon istället eftersom jag ej hunnit med att se eller läsa dessa ännu.

Kan visa en "dagens outfit" idag

      
Kofta: H&M
Linne: Gina Tricot
Jeans: Replay/Sisters
Skor:Din Sko
Jacka: Ullared

Imorgon är det fotboll igen, jippieeee!!! Tyskland-Turkiet...hmmm...hejjar nog på Turkiet där då. Ska de fortfarande ha samma flut som de hittills haft? Det återstår att se imorgon. Spännande!!!

Hmmm....X-EFFECT på MTV nu. Förstår ej hur man kan ställa upp på sådana program.Helsjukt ju!!! Men det är väl folk som vill vara med i TV helt enkelt. Men ALDRIG att jag skulle göra något sådant....säger ett stort NEJ TACK!!!!
Röd lampa lyser "They are touching...theeeeeeyyyyy are touching....Oooohhhh my goooood. Look at the lights....."

Natti natti
Sov så sött

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0