Trött trött trött

Hej!

La mig i hyfsade tid igår, runt 22.30. Somnade nog ganska snabbt och snoozade dessutom 1h (!!!) på morgonen idag men ändå är jag lika himmlans trött.

Har suttit på möte i nästan 2 h nu på morgonen. Har i stort sett gäspat konstant (vilket jag hållt på med länge nu), det är pinsamt för man verkar ju helt ointresserad och oengagerad. Känner mig dessutom väääldigt hängig och slö. Så tog tag i saken och beställde en telefontid med min läkare på vårdcentralen så han ska ringa mig om en vecka för han var ej där denna veckan tyvärr. Vårdcentralen hade ett nytt system nu, att man slipper sitta i kö. Istället knappar man in sitt telefonnummer och så säger en röst "Vi ringer upp dig omkring klockan bla bla på telefonnummer bla bla". Det var nog ej många som ringt den tiden för de ringde upp så fort jag knappat in mitt nummer. Snabba ryck, sådant gillar vi *l* Hoppas att de kan hjälpa mig sedan för det är grymt jobbigt att känna sig såhär trött. Skulle kunna sova konstant känns det som. Orkar liksom inte göra så mycket kul saker heller även om jag verkligen vill.

Nähe, nu måste jag jobba på lite här innan lunch!

Ha det gott!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0